سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری سگ تهران کرج مدت بلند کوتاه

سگ پامرانین خصوصیات رفتاری ظاهری آموزشی

سگ پامرانین خصوصیات رفتاری ظاهری آموزشی: سگ های پامرانین با توجه به جثه کوچکی که دارند اما از نژاد سگ های سورتمه کش در قطب هستند، به همین دلیل به شدت جنگنده هستند به حدی که در رویارویی با سگ های بزرگ ترسی ندارند و از این جهت باید بسیار مواظب این سگ ها باشید که بسیار آسیب پذیر هستند. جالب است بدانید که پامرانین در قرن شانزدهم سگ بزرگی بود که قطب نشین ها از آن برای سورتمه سواری استفاده می کردند و اکنون به کوچک ترین سگ تبدیل شده است و مناسب برای نگهداری در آپارتمان ها است.

سگ پامرانین خصوصیات رفتاری ظاهری آموزشی:

اموزش پامرانین، پانسیون

این دسته از سگ ها بسیار باهوش و پر انرژی هستند به همین خاطر باید روزانه حداقل 30 دقیقه با آنها بازی کنید تا انرژی آنها تخلیه شود و برای هوش زیادشان باید با آنها به فعالیت های ذهنی بپردازید که از طریق بازی بسیار موثر است. آنچه این سگ را زیبا می کند موهایش است و روزانه باید برس کشی انجام شود، از نظر یادگیری بسیار باهوش هستند ولی مواردی همچون یادگیری محل دستشویی را باید در سنین پایین آموزش دهید، در غیر این صورت دچار مشکل می شوید.

این دسته از سگ ها بیشتر از آنکه فکر کنید باهوش هستند به گونه ای که اگر به واسطه پارس کردن به طرفش بروید و یا اسباب بازی مورد علاقه اش را به او بدهید سبب می شود هر زمانی که نارضایتی و یا خواسته ای داشته باشد پارس کند.

سگ های پامرانین بسیار پر تحرک هستند و مدام دوست دارند با اطرافیان بازی کنند، از این رو از تنهایی متنفر هستند و تنهایی سبب افسردگی آنها می شود. نژاد سگ پامرانین با انسان ها به سرعت ارتباط عاطفی برقرار می کنند و به شدت به آنها وابسته می شوند. پس برای افرادی که تجربه اولشان در نگهداری سگ است انتخاب این نژاد چندان مناسب نمی باشد.

سگ پامرانین به دلیل جثته کوچک به سگ تو جیبی معروف است و باید حواستان باشد که در زیر دست و پا یا در بازی با کودکان آسیب نبینند. این نژاد در رنگ های قرمز، نارنجی، مشکی، قهوه ای و خاکستری وجود دارد ولی تمایل افراد به سمت سگ های قهوه ای بیشتر است.

غذای مناسب سگ پامرانین:

اولین نکته ای که باید به آن توجه شود، این است که غذای توله ها تا 4 هفتگی تنها شیر است و پس از آن می توان غذاهایی همچون: جگر، گوشت، مرغ، برنج، ماهی، پای مرغ، تخم مرغ و سبزیجات برای تغذیه استفاده کرد. در زمانی که سگ شما بیمار است باید غذای مصرفی سگ زیر نظر دامپزشک باشد، بهتر است در چنین شرایطی از مکمل ها که حاوی ویتامین ها و پروتئین ها می باشد استفاده کرد.

 

شرایط نگهداری سگ پامرانین:

اگر شرایط نگهداری سگ پامرانین نامناسب باشد برای سگ و صاحبش مشکلات جدی به وجود می آید. شرایط زیر را در نگهداری این سگ باید رعایت کنید.

1-غذای مناسب

2-غذای سگ های پامرانین را به هیچ عنوان به صورت ناگهانی تغییر ندهید.

3-هر روز سگ را به پیاده روی ببرید و با آن بازی های هیجان انگیز انجام دهید.

4-سالی یک بار باید توسط دانپزشک چکاپ شود.

آموزش پامرانین، پانسیون