سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری سگ تهران کرج مدت بلند کوتاه

سگ بول ماستیف خصوصیات رفتاری اموزشی این نژاد

سگ بول ماستیف خصوصیات رفتاری اموزشی این نژاد: سگ بول ماستیف سگی از خود گذشته، نگهبانی هوشیار، مهربان، مطیع در زمانی که تحریک یا خشمگین نشود، نترس، شجاع، میانه رو، آرام، باوفا و رفتار ایده آلی دارد. اگر چه او ذاتا سگ پرخاشگری نیست اما زمانی که یک فرد غریبه را می بیند به او حمله میکند و او را زمین می زند. با کودکان مهربان است. دارای جثه ی بزرگ و هیکلی درشت، عضلانی و قدرتمند است. عضلات قفسه سینه ی او عریض، فرورفته و دارای ماهیچه های بزرگی است و رنگ این قسمت در مقایسه با سایر قسمت ها تیره تر می باشد.

سگ بول ماستیف خصوصیات رفتاری اموزشی این نژاد:

آموزش سگ بول ماستیف، پانسیون لکسی

نگهداری سگ بول ماستیف در آپارتمان مناسب است. به شرطی که فعالیت های روزانه خود را هر رورز انجام دهند. آنها داخل خانه بسیار آرام هستند به همین دلیل شما میتوانید به راحتی در منزل از آنها نگهداری کنید. یک حیاط کوچک یا تراس آپارتمان برای جنب و جوش و فعالیت های بدنی روزانه ی او کافی است. او نمی تواند دمای زیاد و گرما را تحمل کند.

آنها به پیاده روی روزانه نیاز دارند تا از این طریق هم فعالیت های روزانه خود را انجام داده باشند هم از حس غریزی خود که به مهاجرت علاقه مند هستند، پیروی کند. یادتان باشد که به یاد داده شده است که صاحب و رئیس او باید پیش از او حرکت کند هم چنین از هر ورودی که عبور میکنید باید سگ بعد از شما وارد شود.

نکات برجسته نژاد بول ماستیف:

 سگ های این نژاد به انجام دادن ورزش زیادی نیاز دارند هم چنین دوست دارند همراه با زن و شوهر به پیاده روی کوتاه مدت بروند. 

     این سگ برای خانواده ای که هم مرد و هم زن به سر کار می روند مناسب است زیرا آنها از اینکه تنها بمانند ناراحت نمی شوند اما در طول روز به او اجازه دهید تا در کارهایتان به شما کمک کند.
    موی آنها خیلی کم میریزد و به نظافت کمی نیاز دارند.
    به راحتی میتوانید در خانه آپارتمانی از او نگه داری کنید.
    اگر به درستی آموزش نبیند ممکن است در برخورد حیوانات دیگر حالت تهاجمی داشته باشد.
    او باید همراه با افراد خانواده زندگی کند.
    آنها نسبت به گرما حساس هستند و خیلی زود دچار گرمازدگی میشوند به همین دلیل باید داخل خانه در آب هوایی معتدل نگهداری شوند.
    آب دهانشان زیاد میریزد پس اگر پاک کردن آن شما را اذیت می کند، نگهداری از این نژاد برای شما مناسب نیست.
    باید از همان سنین اولیه آموزش ها را به او یاد دهید تا بتواند در طول زندگی بر اساس آنها رفتار کند، اجتماعی شدن سگ به او کمک میکند تا خودسر رفتار نکند.
    آنها سگ هایی با جثه ی بزرگ و دوست داشتنی هستند و از وقت گذراندن با شما و نوازش کردنشان لذت می برند.
    بول ماستیف ها دوست خوبی برای بچه ها هستند اما ممکن است زمانی که با آنها هم بازی میشوند به طور تصادفی دست یا پای آنها را بکشند.
    او تحمل زیادی در هنگام درد کشیدن دارد به همین دلیل تشخیص اینکه سگ درد میکشد دشوار است.
    برای خرید یک سگ سالم هرگز آن را از پرورش دهنده های غیر قانونی یا فروشگاههای حیوانات خانگی خریداری نکنید و توله سگی را پیدا کنید که آن را از نظر عدم وجود بیماری های ژنتیکی که ممکن است سگ به آنها مبتلا شود آزمایش کرده باشند.

آموزش سگ بول ماستیف، پانسیون لکسی