سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری سگ تهران کرج مدت بلند کوتاه

سگ لابرادور رتریور مراقبت از این نژاد

 سگ لابرادور رتریور مراقبت از این نژاد: نژاد سگ لابرادور را به عنوان یک سگ خانوادگی واقعی، می شناسند . این نژاد معمولاً با کودکان رفتار خوبی دارد. و به طرزی باورنکردنی مهربان، وفادار و حاضر به خدمت هستند. با این وجود بهتر است تا زمان که کودک شما کم سن و سال است و هنوز آداب رفتار با یک حیوان خانگی را نمی‌داند در کنار سگ از سوی بزرگ‌ترها مراقبت شود؛ اما اگر فرزندتان آن‌قدر بزرگ‌شده است که طرز رفتار با یک حیوان خانگی را می‌داند، لابرادور رتریور انتخاب خوبی برای یک خانواده پُرجمعیت هستند.

 سگ لابرادور رتریور مراقبت از این نژاد: آموزش لابرادور رتریور، پانسیون لکسی

سگ‌های لابرادور رتریور عاشق گرفتن و آوردن اشیا هستند و دوست دارند اشیا را به دهان بگیرند و بدوند.به این منظور بد نیست که برای آن‌ها توپ یا عروسک‌های جویدنی بادوام مهیا کنید تا بتوانند آن‌ها را به دهان بگیرند و لذت ببرند.

تعلیم درست لابرادور در سنین پایین باعث می‌شود تا او در بزرگ‌سالی برای بستن قلاده سخت نگیرد و قوانین را رعایت کند؛ و این کار باعث می‌شود که شما به جای سگی چموش و سرکش از داشتن یک سگ متمدن و خوب لذت ببرید.

علاوه بر این تعلیم دیدن و اجتماعی شدن به سگ شما کمک می‌کند تا در کنار سایر افراد و یا سگ‌ها و حیوانات خانگی حالت دفاعی و یا ترس به خود نگیرد.

سگ‌های لابرادور بهترین گزینه برای خانواده‌هایی هستند که به تعلیم و فعالیت‌های فیزیکی اهمیت می‌دهند.این سگ‌ها سگ‌هایی پُرانرژی هستند و اصلاً مناسب زندگی‌های آپارتمانی نیستند.

وزن و اندازه نژاد لابرادور رتریور:

وزن در نرها: (30-36) کیلوگرم، وزن در ماده ها: (30-32) کیلوگرم.

قد در نرها: (57-62) سانتی متر، قد در ماده ها: (54-60) سانتی متر.

 

آموزش لابرادور رتریور، پانسیون لکسی