سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری سگ تهران کرج مدت بلند کوتاه

سگ چاوچاو مشکی اموزش تربیت مشکلات تغذیه

سگ چاوچاو  مشکی اموزش تربیت مشکلات تغذیه: سگهای چاو چاو Chow Chow اگر در طول روز از فعالیت بدنی کافی برخوردار گردند برای زندگی در آپارتمان مناسب می باشند. سگهای چاو چاو در داخل خانه آرام هستند، اما نسبت به حرارت و گرما حساس هستند. یک حیاط کوچک برای سگهای چاو چاو ایده آل خواهد بود. چاو چاو اصولا سگ تنبلی می باشد، اما مقداری فعالیت روزمره مانع از چاق شدن او خواهد شد. سگهای چاو چاو باید روزانه موهایشان شانه گردد تا ظاهر خوبی داشته باشند. آن ها دچار ریزش موی فصلی نسبتا زیادی می گردند و طبیعتا در آن زمان به شانه زدن بیشتری نیازمند می باشند.

سگ چاوچاو  مشکی اموزش تربیت مشکلات تغذیه:

سگهای چاو چاو خود را سه بار در هفته شانه بزنید و به یاد داشته باشید که آن ها ریزش مو فصلی زیادی دارند .چاو چاو نیاز به استحمام، یک بار در ماه را خواهد داشت. مگر در مواقع ضروری که او کثیف می گردد .سگ چاو چاو به مسواک زدن دو الی سه بار در هفته نیازمند می باشد ، اما برای جلوگیری از رشد باکتری های دهان، مسواک زدن روزانه برای جلوگیری از بیماری های لثه و بوی بد دهان توصیه می گردد .

آموزش چاوچاو، پانسیون

ناخن حیوان را یک الی دو بار در ماه کوتاه نمایید و اگر صدای ناخن را بر روی زمین شنیدید، یعنی آن ها بیش از اندازه بلند شده اند. در ناخن پا های سگ رگ های خونی وجود دارند و اگر شما بیش از حد ناخن ها را کوتاه نمایید موجب خونریزی خواهید شد.توجه داشته باشید که نظافت چاو چاو خود را باید از تولگی شروع نمایید. حتما پنجه ها، داخل دهان و گوش را بررسی نمایید.

سگهای چاو چاو ، رفتار خوبی با کودکان دارند اما امکان دارد جست و خیز و یا رفتار خشن کودکان خردسال را نتواند تحمل کند. برای همین جهت نگهداری در خانواده هایی با کودکان بزرگ تر مناسب می باشد . چو چو اگر به خوبی از تولگی آموزش دید با حیوانات خانگی دیگر سازگار خواهد بود. احتمال دارد نسبت به همجنس خود حالت تهاجمی بگیرد و زندگی با جنس مخالف برای او بهتر خواهد بود.

 تغذیه نژاد سگهای چاو چاو

توصیه می گردد 2 الی 3 پیمانه غذای سگ با کیفیت بالا را روزانه، به صورت دو وعده غذایی تقسیم کرده و به او بدهید .البته لازم به ذکر است که میزان غذای سگ بالغ بستگی به سن، جثه، اندازه، سوخت و ساز بدن ومیزان فعالیت او خواهد داشت. اگر شما از اضافه وزن سگ خود مطمئن نمی باشید با اندازه گیری مواد غذایی ،تغذیه دو بار در روز، می توانید سگ خود را در شرایط ایده آل نگهداری کنید. دست خود را در کمر او، در امتداد ستون فقرات قرار بدهید و با انگشتان به سمت پایین بدون فشار زیاد، لمس نمایید. شما باید قادر باشید دنده های او را احساس کنید، در این حالت سگ شما دارای شرایط بدنی خوبی می باشد. در صورت اضافه وزن، نیاز به مواد غذایی کمتر و ورزش بیشتر خواهد بود.

 

ویژگی های برجسته سگهای چاو چاو

 سگهای چاو چاو بسیار مستقل می باشند و آن ها نیاز به یک صاحب قدرتمند خواهند داشت.
 چاو چاو باید به خوبی برای معرفی به افراد جدید و سایر سگ ها اجتماعی گردد.
 چو چو امکان دارد فقط به یک شخص و یا به خانواده خود وفادار باشد. آن ها مشکوک و عجیب می باشند .
 چاو چاو به سه الی چهار بار شانه زدن در هفته نیازمند می باشند.
 سگهای چاو چاو را می توانید در آپارتمان نگهداری نمایید تا زمانی که ورزش روزانه آن ها برقرار باشد.
 سگهای چاو چاو دید محیطی، خوبی دارند .
 برای داشتن یک سگ سالم چاو چاو ، هرگز یک توله چاو چاو را از فروشگاه حیوان خانگی تهیه نکنید. توله ای را تهیه نمایید که مطمئن هستید مادر آن آموزش های    لازم را دیده است و مشکل ژنتیکی ندارد.